جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۳
کد خبر: ۸۲۱۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌کند

آموزش مدیریت زمان در «گنج زمان»

فرهنگسرای ابن سینا سلسله کارگاه‌های «گنج زمان» را با حضور کامیار اسماعیلی و به منظور ارتقای سطح مدیریت زمان و برنامه‌ریزی هر هفته دوشنبه‌ها ساعت ۱۶ برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در كارگاه «گنج زمان» زمان به عنوان يكي از سرمايه‌هاي مهم سازماني و فردي معرفي می‌شود و روش‌هاي علمي مديريت آن مورد بررسي قرار مي‌گيرد. علاوه بر آن، مشكلات، موانع و چالش‌هاي موجود در فرايند مديريت زمان مورد كنكاش قرار مي‌گيرند و راه‌حل‌هاي علمي و عملي براي غلبه بر اين مشكلات به مخاطبان ارائه خواهد شد.
 
کامیار اسماعیلی، کارشناس کارگاه «گنج زمان»، ابزارهاي مختلف مديريت زمان را به صورت اجمالي معرفي می‌کنند و در اختيار شركت‌كنندگان قرار مي‌دهند و اصول و روش‌های استفاده از اين ابزارها را آموزش مي‌دهند.
 
مديران سازمان‌ها، كارمندان، دانشجويان و تمامي كساني كه به هر نحوي نيازمند آموزش‌های مديريت زمان خود و افراد زيرمجموعه كاري خود هستند، از جمله مخاطبان این برنامه به حساب می‌آیند.
 
شهروندان و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه روزهای دوشنبه ساعت 16 به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.
نظر شما